Автор або виробник |
Науково-дослідний інститут Т. Г. Шевченка (ІТШ) (м. Харків, УРСР) |
Назва | Інститут Т. Г. Шевченка. Акти вступу експонатів за 1928, 1929-1930 рр. (26.ІІ.1928 – 29.VІ.1930) |
Частина / Номер | 1928: Частина 3 (Листи 83-115) |
Походження | 1928, [26.02.1928 – 29.06.1930], м. Харків, УРСР (нині – Україна) |
Музей, фонд |
Національний музей Тараса Шевченка |
Класифікація | Писемні пам'ятки |
Склад / Комплект | Частин / аркушів / складових: 38 |
Мова тексту | Українська |
Анотація | Третя частина містить акти прийому, акти-підтвердження, акти про передачу, експертні висновки, листи та заяви, щодо формування фонду музейного відділу Науково-дослідного інституту Т. Шевченка, складені у період з 26.02.1928 р. по 29.06.1930 р. Документи зшиті у зворотному порядку номерів у зворотній хронології дат, хаотично. |
Теми | Формування фондового зібрання Національного музею Тараса Шевченка. Розвиток музейної справи в Україні |
Періоди і дати | ХХ ст. |
Території, міста | м. Бугуруслан, Оренбургська область, РРФСР (нині – РФ). півострів Мангишлак (нині – Казахстан). м. Ленінград, РРФСР (нині – м. Санкт-Петербург, РФ). м. Миргород, Полтавська обл., УРСР (нині – Україна). м. Полтава, УРСР (нині – Україна). м. Прилуки, Чернігівська обл., УРСР (нині – Україна). м. Київ, УРСР (нині – Україна). м. Харків, УРСР (нині – Україна) |
Особи, пов’язані з музейним предметом | Шевченко Тарас Григорович (1814-1861). Гоголь Микола Васильович (1809-1852). Сластіон Опанас Георгійович (1855-1933). Биковець Михайло Миколайович (1894-1937). Раєвський Петро Іванович (1847-1886). Пилипенко Сергій Володимирович (1891-1934). Миклашевський Йосип Михайлович (1882-1959). Багалій Дмитро Іванович (1857-1932). Дунін-Барковський Василь Дмитрович (1819-1892). Усков Іраклій Олександрович (1810-1882). Куліш Пантелеймон Олександрович (1819-1897). Полусмакова Ликера Іванівна (1842-1917). Бурачек Микола Григорович (1871-1942) |
Організації, пов’язані з музейним предметом | Науково-дослідний інститут Т. Г. Шевченка (ІТШ) (м. Харків, УРСР). Державний музей Т. Г. Шевченка (ДМШ) (м. Київ, 1948-2001). Національний музей Тараса Шевченка (НМТШ) (м. Київ, 2001). Державний Російський музей (м. Ленінград, РРФСР). Державна Третьяковська галерея (м. Москва, РРФСР). Прилуцький окружний музей, м. Прилуки, Чернігівська обл., УРСР (нині – Прилуцький краєзнавчий музей імені В. І. Маслова) . Товариство художників Архіпа Куїнджі |
Тип контента | Зображення |
Медіа-типи/формати | image/jpeg |
Обсяг ресурсу |
38 files : 29.85 Mb |
Додаткові формати | image/jpeg (3 files : 5.18 Mb) - фото оригіналу |
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL оцифрованого об’єкту | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/visu/439 |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/439 |
Дата онлайнової публікації | 2021-11-16 |
На предмет | Національний музей Тараса Шевченка |
На депозитарій | Національний музей Тараса Шевченка |
На ресурс | Національний музей Тараса Шевченка |
На метадані | Національний музей Тараса Шевченка |
Належність до цифрових колекцій |
Цифровий архів історичної облікової документації установ, що збирали Шевченкіану (1896-1949 рр.) |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими. Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий. Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання, отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі. Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.
Lorem Ipsum - це текст-"риба", що використовується в друкарстві та дизайні. Lorem Ipsum є, фактично, стандартною "рибою" аж з XVI сторіччя, коли невідомий друкар взяв шрифтову гранку та склав на ній підбірку зразків шрифтів. "Риба" не тільки успішно пережила п'ять століть, але й прижилася в електронному верстуванні, залишаючись по суті незмінною. Вона популяризувалась в 60-их роках минулого сторіччя завдяки виданню зразків шрифтів Letraset, які містили уривки з Lorem Ipsum, і вдруге - нещодавно завдяки програмам комп'ютерного верстування на кшталт Aldus Pagemaker, які використовували різні версії Lorem Ipsum.
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.