1847: Лист
Автор: Честахівський Григорій Миколайович (1820–1893)
м. Санкт-Петербург, Російська імперія
Опубліковано: 2025-05-18
Мангишлацький сад За 7 років перебування на півострові Мангишлак Тарас Шевченко виконав понад 170 малюнків у різних техніках. Художник відобразив красу і своєрідність суворих ландшафтів місцевості, про яку писав другові Андрієві Лизогубові: “Пустеля, абсолютна пустеля без жодної рослинності, пісок і каміння... Від погляду на цю безжиттєвість така туга охоплює, що не знаєш, що з собою робити, і якщо мені можна було малювати, то і правда, нічого б не намалював..” Сад, зображений Шевченком на акварелі, описав у спогадах інший знайомий художника — Микита Савичев: «Шевченко, коли дізнався, що я трохи малюю, порадив мені з’їздити в Разумановський сад, що за 7 верст від фортеці. На одному з невеликих майданчиків, який з трьох боків природно огороджувала кам’яна огорожа, височіли три великі дикорослі шовковиці; кілька грядок з квітами, молодий виноградник на тичинах, місток через розколину, кілька лавок — оце й увесь сад Разуманова, названий на честь одного заможного купця, який відкрив і вподобав цю місцину». Grove on Mangyshlak Peninsula During the 7 years of his stay on the Mangyshlak peninsula, Taras Shevchenko created more than 170 drawings in various techniques. The artist captured the beauty and originality of the harsh landscapes of the area, which he wrote about to his friend Andrii Lyzohub: ‘Desert, absolute desert without any vegetation, only sands and stones... Looking at this lifelessness, such a deep sadness covers you that you do not know what to do with yourself. Even if I weren't banned from painting, I really would not paint anything...’ The garden depicted by Shevchenko in watercolour was described in his memoirs by another friend of the artist, Mykyta Savychev: ‘Shevchenko, when he learned that I painted a little, advised me to go to the Razumanov garden, which is 7 versts from the fortress. On one of the small areas, which was naturally enclosed by a stone fence on three sides, there were three large wild mulberry trees; several flower beds, a young vineyard on poles, a bridge over a gorge, several benches - that was the whole Razumanov garden, named after a wealthy merchant who discovered this place and fell in love with it.’
1854
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2024-12-21
1847: Лист
Автор: Честахівський Григорій Миколайович (1820–1893)
м. Санкт-Петербург, Російська імперія
Опубліковано: 2025-05-18
Мангишлацький сад За 7 років перебування на півострові Мангишлак Тарас Шевченко виконав понад 170 малюнків у різних техніках. Художник відобразив красу і своєрідність суворих ландшафтів місцевості, про яку писав другові Андрієві Лизогубові: “Пустеля, абсолютна пустеля без жодної рослинності, пісок і каміння... Від погляду на цю безжиттєвість така туга охоплює, що не знаєш, що з собою робити, і якщо мені можна було малювати, то і правда, нічого б не намалював..” Сад, зображений Шевченком на акварелі, описав у спогадах інший знайомий художника — Микита Савичев: «Шевченко, коли дізнався, що я трохи малюю, порадив мені з’їздити в Разумановський сад, що за 7 верст від фортеці. На одному з невеликих майданчиків, який з трьох боків природно огороджувала кам’яна огорожа, височіли три великі дикорослі шовковиці; кілька грядок з квітами, молодий виноградник на тичинах, місток через розколину, кілька лавок — оце й увесь сад Разуманова, названий на честь одного заможного купця, який відкрив і вподобав цю місцину». Grove on Mangyshlak Peninsula During the 7 years of his stay on the Mangyshlak peninsula, Taras Shevchenko created more than 170 drawings in various techniques. The artist captured the beauty and originality of the harsh landscapes of the area, which he wrote about to his friend Andrii Lyzohub: ‘Desert, absolute desert without any vegetation, only sands and stones... Looking at this lifelessness, such a deep sadness covers you that you do not know what to do with yourself. Even if I weren't banned from painting, I really would not paint anything...’ The garden depicted by Shevchenko in watercolour was described in his memoirs by another friend of the artist, Mykyta Savychev: ‘Shevchenko, when he learned that I painted a little, advised me to go to the Razumanov garden, which is 7 versts from the fortress. On one of the small areas, which was naturally enclosed by a stone fence on three sides, there were three large wild mulberry trees; several flower beds, a young vineyard on poles, a bridge over a gorge, several benches - that was the whole Razumanov garden, named after a wealthy merchant who discovered this place and fell in love with it.’
1854
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2024-12-21
1847: Лист
Автор: Честахівський Григорій Миколайович (1820–1893)
м. Санкт-Петербург, Російська імперія
Опубліковано: 2025-05-18
Мангишлацький сад За 7 років перебування на півострові Мангишлак Тарас Шевченко виконав понад 170 малюнків у різних техніках. Художник відобразив красу і своєрідність суворих ландшафтів місцевості, про яку писав другові Андрієві Лизогубові: “Пустеля, абсолютна пустеля без жодної рослинності, пісок і каміння... Від погляду на цю безжиттєвість така туга охоплює, що не знаєш, що з собою робити, і якщо мені можна було малювати, то і правда, нічого б не намалював..” Сад, зображений Шевченком на акварелі, описав у спогадах інший знайомий художника — Микита Савичев: «Шевченко, коли дізнався, що я трохи малюю, порадив мені з’їздити в Разумановський сад, що за 7 верст від фортеці. На одному з невеликих майданчиків, який з трьох боків природно огороджувала кам’яна огорожа, височіли три великі дикорослі шовковиці; кілька грядок з квітами, молодий виноградник на тичинах, місток через розколину, кілька лавок — оце й увесь сад Разуманова, названий на честь одного заможного купця, який відкрив і вподобав цю місцину». Grove on Mangyshlak Peninsula During the 7 years of his stay on the Mangyshlak peninsula, Taras Shevchenko created more than 170 drawings in various techniques. The artist captured the beauty and originality of the harsh landscapes of the area, which he wrote about to his friend Andrii Lyzohub: ‘Desert, absolute desert without any vegetation, only sands and stones... Looking at this lifelessness, such a deep sadness covers you that you do not know what to do with yourself. Even if I weren't banned from painting, I really would not paint anything...’ The garden depicted by Shevchenko in watercolour was described in his memoirs by another friend of the artist, Mykyta Savychev: ‘Shevchenko, when he learned that I painted a little, advised me to go to the Razumanov garden, which is 7 versts from the fortress. On one of the small areas, which was naturally enclosed by a stone fence on three sides, there were three large wild mulberry trees; several flower beds, a young vineyard on poles, a bridge over a gorge, several benches - that was the whole Razumanov garden, named after a wealthy merchant who discovered this place and fell in love with it.’
1854
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2024-12-21
Честахівський Григорій Миколайович (1820–1893)
Рисунок. Будівлі заводу
1 червня 1847
м. Санкт-Петербург, Російська імперія
Authors and responsible:
Честахівський Григорій Миколайович (1820–1893)
Честахівський Григорій Миколайович (1820-1893)
Рисунок. Г. М. Честахівський. Будівлі заводу, 1847 р. З альбому Григорія Честахівського 1842-1861 рр.
На роботі міститься ескізне панорамне зображення заводських будівель.
Честахівський Григорій Миколайович (1820-1893)
Рисунок. Будівлі заводу
/ Г. М. Честахівський // Альбом "Малюнки Грицька Честаховського", 1842-1861 рр.
1847 : Лист
Authors and responsible:
Честахівський Григорій Миколайович (1820–1893)
Characteristic:
h: 222 мм, l: 342 мм
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/3257 |
Дата онлайнової публікації | 2025-05-18 |
Шевченко Т. Г.
Мангишлацький сад
Authors and responsible:
Шевченко Т. Г.
Тарас Шевченко. Мангишлацький сад. 1854.
Мангишлацький сад
За 7 років перебування на півострові Мангишлак Тарас Шевченко виконав понад 170 малюнків у різних техніках. Художник відобразив красу і своєрідність суворих ландшафтів місцевості, про яку писав другові Андрієві Лизогубові: “Пустеля, абсолютна пустеля без жодної рослинності, пісок і каміння... Від погляду на цю безжиттєвість така туга охоплює, що не знаєш, що з собою робити, і якщо мені можна було малювати, то і правда, нічого б не намалював..”
Сад, зображений Шевченком на акварелі, описав у спогадах інший знайомий художника — Микита Савичев: «Шевченко, коли дізнався, що я трохи малюю, порадив мені з’їздити в Разумановський сад, що за 7 верст від фортеці. На одному з невеликих майданчиків, який з трьох боків природно огороджувала кам’яна огорожа, височіли три великі дикорослі шовковиці; кілька грядок з квітами, молодий виноградник на тичинах, місток через розколину, кілька лавок — оце й увесь сад Разуманова, названий на честь одного заможного купця, який відкрив і вподобав цю місцину».
Grove on Mangyshlak Peninsula
During the 7 years of his stay on the Mangyshlak peninsula, Taras Shevchenko created more than 170 drawings in various techniques. The artist captured the beauty and originality of the harsh landscapes of the area, which he wrote about to his friend Andrii Lyzohub: ‘Desert, absolute desert without any vegetation, only sands and stones... Looking at this lifelessness, such a deep sadness covers you that you do not know what to do with yourself. Even if I weren't banned from painting, I really would not paint anything...’
The garden depicted by Shevchenko in watercolour was described in his memoirs by another friend of the artist, Mykyta Savychev: ‘Shevchenko, when he learned that I painted a little, advised me to go to the Razumanov garden, which is 7 versts from the fortress. On one of the small areas, which was naturally enclosed by a stone fence on three sides, there were three large wild mulberry trees; several flower beds, a young vineyard on poles, a bridge over a gorge, several benches - that was the whole Razumanov garden, named after a wealthy merchant who discovered this place and fell in love with it.’
Мангишлацький сад
Authors and responsible:
Шевченко Т. Г.
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/3037 |
Дата онлайнової публікації | 2024-12-21 |
Фіщенко О.
Канів. Місячна ніч
Authors and responsible:
Фіщенко О.
Олексій Федорович Фіщенко. Канів. Місячна ніч. 1956 р. Кольоровий папір, ліногравюра.
Канів. Місячна ніч
Authors and responsible:
Фіщенко О.
Characteristic:
l: 335 мм, a: 555 мм
l: 555 мм, a: 720 мм
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/2706 |
Дата онлайнової публікації | 2024-02-28 |
Фіщенко О.
Зимові сутінки. Моринці. Школа
Authors and responsible:
Фіщенко О.
Олексій Федорович Фіщенко. Зимові сутінки. Моринці. Школа. 1961. Папір, кол. Ліногравюра.
Зимові сутінки. Моринці. Школа
Authors and responsible:
Фіщенко О.
Characteristic:
l: 555 мм, a: 720 мм
l: 335 мм, a: 555 мм
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/2702 |
Дата онлайнової публікації | 2024-02-25 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.