Лихоліття війни, аркуш 80: Чи вона встане?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Ця фігура в центрі – алегорія незалежної Іспанії.
Жінка, лежачи на спині, купається в ореолі світла й ніби
намагається сісти. Правда схована в тіні. Але ченці, зображені
подекуди з головами тварин, стежать за нею й перешкоджають їй:
зверніть увагу на монаха, що піднімає камінь. Та все ж одна постать,
охоплена світлом, молиться за воскресіння.
1814
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-09
Лихоліття війни, аркуш 59: Навіщо та чаша?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Дві виснажені жінки лежать на землі, одна з них непритомна й
знесилена, третя подає вмираючій чашку води. Але, очевидно, вона
їй не допоможе.
1814
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 43: Сон розуму породжує чудовиська
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт та акватинта
Цей офорт мав відкривати збірку, адже показує нам митця, під
час сну якого народжуються монстри.
Уява без розуму породжує неймовірних чудовиськ; але в
поєднанні із розумом уява стає матір’ю мистецтв та джерелом
створюваних ним чудес.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 5: Яке йшло, таке й здибало
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, акватинта та суха голка
Вади, як жіночі, так і чоловічі, походять від поганого
виховання. Розпуста чоловіків нічим не поступається розпусті жінок.
Панянка на цій гравюрі така ж нерозважлива, як і чепурун, що
залицяється до неї. А що ж до двох старих, то обидві однаково
огидні.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 55: До самої смерті
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, шліфована акватинта та суха голка
Є на світі пристаркуваті жінки, які люблять виряджатися, як
молоді дівчата, та які вірять жалюгідним паразитам, а ті, у свою
чергу, використовують їхню «красу» в особистих корисливих цілях.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 32: За те, що вона була надто вразлива
Франсіско де Гойя, 1799
Акватинта
Вірогідно, бідна дівчина, допомігши невдячному, сама
опинилася в казематі.
Молода, красива, нещасна й самотня. Такий світ.
Заснований на типових подіях епохи.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 6: Ніхто нікого не впізнає
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт і шліфована акватинта
Карнавальні маски не приховують особистість, хоча всі
прикидаються, що не впізнають один одного. Маска допомагає їм
робити, що вони хочуть і догоджати собі.
Але в карнавалі життя нема жодного обману: навіть не роги, а
знак рогоносця, видно й крізь маску.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-06
Капрічос, аркуш 8: її вкрали!
Франсіско де Гойя , 1799
Офорт та шліфована акватинта
Якщо леді та її родина не охороняють добре ім'я та гідність
пані, вона легко може мимоволі опинитися в ситуації, в яку ніколи не
хотіла б потрапити.
Або, простіше кажучи, двоє шахраїв викрадають молоду жінку.
1799
Автор: Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Опубліковано: 2022-06-06
Капрічос, аркуш 1. Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес, художник.
Франсіско де Гойя, 1799. Офорт, акватинта, суха голка та граверний різець. У підготовчому рисунку, Гойя не виділив напівзакриті очі та погляд набік. Поза, вибрана у фінальному варіанті, показує художника більш скептично, критично. Автору було 43.
1799
Автор: Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Опубліковано: 2022-06-04
Лихоліття війни, аркуш 80: Чи вона встане?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Ця фігура в центрі – алегорія незалежної Іспанії.
Жінка, лежачи на спині, купається в ореолі світла й ніби
намагається сісти. Правда схована в тіні. Але ченці, зображені
подекуди з головами тварин, стежать за нею й перешкоджають їй:
зверніть увагу на монаха, що піднімає камінь. Та все ж одна постать,
охоплена світлом, молиться за воскресіння.
1814
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-09
Лихоліття війни, аркуш 59: Навіщо та чаша?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Дві виснажені жінки лежать на землі, одна з них непритомна й
знесилена, третя подає вмираючій чашку води. Але, очевидно, вона
їй не допоможе.
1814
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 43: Сон розуму породжує чудовиська
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт та акватинта
Цей офорт мав відкривати збірку, адже показує нам митця, під
час сну якого народжуються монстри.
Уява без розуму породжує неймовірних чудовиськ; але в
поєднанні із розумом уява стає матір’ю мистецтв та джерелом
створюваних ним чудес.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 5: Яке йшло, таке й здибало
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, акватинта та суха голка
Вади, як жіночі, так і чоловічі, походять від поганого
виховання. Розпуста чоловіків нічим не поступається розпусті жінок.
Панянка на цій гравюрі така ж нерозважлива, як і чепурун, що
залицяється до неї. А що ж до двох старих, то обидві однаково
огидні.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 55: До самої смерті
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, шліфована акватинта та суха голка
Є на світі пристаркуваті жінки, які люблять виряджатися, як
молоді дівчата, та які вірять жалюгідним паразитам, а ті, у свою
чергу, використовують їхню «красу» в особистих корисливих цілях.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 32: За те, що вона була надто вразлива
Франсіско де Гойя, 1799
Акватинта
Вірогідно, бідна дівчина, допомігши невдячному, сама
опинилася в казематі.
Молода, красива, нещасна й самотня. Такий світ.
Заснований на типових подіях епохи.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 6: Ніхто нікого не впізнає
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт і шліфована акватинта
Карнавальні маски не приховують особистість, хоча всі
прикидаються, що не впізнають один одного. Маска допомагає їм
робити, що вони хочуть і догоджати собі.
Але в карнавалі життя нема жодного обману: навіть не роги, а
знак рогоносця, видно й крізь маску.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-06
Капрічос, аркуш 8: її вкрали!
Франсіско де Гойя , 1799
Офорт та шліфована акватинта
Якщо леді та її родина не охороняють добре ім'я та гідність
пані, вона легко може мимоволі опинитися в ситуації, в яку ніколи не
хотіла б потрапити.
Або, простіше кажучи, двоє шахраїв викрадають молоду жінку.
1799
Автор: Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Опубліковано: 2022-06-06
Капрічос, аркуш 1. Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес, художник.
Франсіско де Гойя, 1799. Офорт, акватинта, суха голка та граверний різець. У підготовчому рисунку, Гойя не виділив напівзакриті очі та погляд набік. Поза, вибрана у фінальному варіанті, показує художника більш скептично, критично. Автору було 43.
1799
Автор: Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Опубліковано: 2022-06-04
Лихоліття війни, аркуш 80: Чи вона встане?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Ця фігура в центрі – алегорія незалежної Іспанії.
Жінка, лежачи на спині, купається в ореолі світла й ніби
намагається сісти. Правда схована в тіні. Але ченці, зображені
подекуди з головами тварин, стежать за нею й перешкоджають їй:
зверніть увагу на монаха, що піднімає камінь. Та все ж одна постать,
охоплена світлом, молиться за воскресіння.
1814
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-09
Лихоліття війни, аркуш 59: Навіщо та чаша?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Дві виснажені жінки лежать на землі, одна з них непритомна й
знесилена, третя подає вмираючій чашку води. Але, очевидно, вона
їй не допоможе.
1814
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 43: Сон розуму породжує чудовиська
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт та акватинта
Цей офорт мав відкривати збірку, адже показує нам митця, під
час сну якого народжуються монстри.
Уява без розуму породжує неймовірних чудовиськ; але в
поєднанні із розумом уява стає матір’ю мистецтв та джерелом
створюваних ним чудес.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 5: Яке йшло, таке й здибало
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, акватинта та суха голка
Вади, як жіночі, так і чоловічі, походять від поганого
виховання. Розпуста чоловіків нічим не поступається розпусті жінок.
Панянка на цій гравюрі така ж нерозважлива, як і чепурун, що
залицяється до неї. А що ж до двох старих, то обидві однаково
огидні.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 55: До самої смерті
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, шліфована акватинта та суха голка
Є на світі пристаркуваті жінки, які люблять виряджатися, як
молоді дівчата, та які вірять жалюгідним паразитам, а ті, у свою
чергу, використовують їхню «красу» в особистих корисливих цілях.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 32: За те, що вона була надто вразлива
Франсіско де Гойя, 1799
Акватинта
Вірогідно, бідна дівчина, допомігши невдячному, сама
опинилася в казематі.
Молода, красива, нещасна й самотня. Такий світ.
Заснований на типових подіях епохи.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-08
Капрічос, аркуш 6: Ніхто нікого не впізнає
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт і шліфована акватинта
Карнавальні маски не приховують особистість, хоча всі
прикидаються, що не впізнають один одного. Маска допомагає їм
робити, що вони хочуть і догоджати собі.
Але в карнавалі життя нема жодного обману: навіть не роги, а
знак рогоносця, видно й крізь маску.
1799
Автор: Франсіско де Гойя
Опубліковано: 2022-06-06
Капрічос, аркуш 8: її вкрали!
Франсіско де Гойя , 1799
Офорт та шліфована акватинта
Якщо леді та її родина не охороняють добре ім'я та гідність
пані, вона легко може мимоволі опинитися в ситуації, в яку ніколи не
хотіла б потрапити.
Або, простіше кажучи, двоє шахраїв викрадають молоду жінку.
1799
Автор: Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Опубліковано: 2022-06-06
Капрічос, аркуш 1. Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес, художник.
Франсіско де Гойя, 1799. Офорт, акватинта, суха голка та граверний різець. У підготовчому рисунку, Гойя не виділив напівзакриті очі та погляд набік. Поза, вибрана у фінальному варіанті, показує художника більш скептично, критично. Автору було 43.
1799
Автор: Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Опубліковано: 2022-06-04
Франсіско де Гойя
Лихоліття війни, аркуш 80: Чи вона встане?, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Лихоліття війни, аркуш 80: Чи вона встане?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Ця фігура в центрі – алегорія незалежної Іспанії.
Жінка, лежачи на спині, купається в ореолі світла й ніби
намагається сісти. Правда схована в тіні. Але ченці, зображені
подекуди з головами тварин, стежать за нею й перешкоджають їй:
зверніть увагу на монаха, що піднімає камінь. Та все ж одна постать,
охоплена світлом, молиться за воскресіння.
Лихоліття війни, аркуш 80: Чи вона встане?, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1630 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-08 |
Франсіско де Гойя
Лихоліття війни, аркуш 59: Навіщо та чаша?, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Лихоліття війни, аркуш 59: Навіщо та чаша?
Франсіско де Гойя, 1814-1820
Офорт, акварель, шліфована акватинта
Дві виснажені жінки лежать на землі, одна з них непритомна й
знесилена, третя подає вмираючій чашку води. Але, очевидно, вона
їй не допоможе.
Лихоліття війни, аркуш 59: Навіщо та чаша?, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1624 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-07 |
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 43: Сон розуму породжує чудовиська, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 43: Сон розуму породжує чудовиська
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт та акватинта
Цей офорт мав відкривати збірку, адже показує нам митця, під
час сну якого народжуються монстри.
Уява без розуму породжує неймовірних чудовиськ; але в
поєднанні із розумом уява стає матір’ю мистецтв та джерелом
створюваних ним чудес.
Капрічос, аркуш 43: Сон розуму породжує чудовиська, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1627 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-07 |
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 5: Яке йшло, таке й здибало, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 5: Яке йшло, таке й здибало
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, акватинта та суха голка
Вади, як жіночі, так і чоловічі, походять від поганого
виховання. Розпуста чоловіків нічим не поступається розпусті жінок.
Панянка на цій гравюрі така ж нерозважлива, як і чепурун, що
залицяється до неї. А що ж до двох старих, то обидві однаково
огидні.
Капрічос, аркуш 5: Яке йшло, таке й здибало, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1621 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-07 |
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 55: До самої смерті, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 55: До самої смерті
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт, шліфована акватинта та суха голка
Є на світі пристаркуваті жінки, які люблять виряджатися, як
молоді дівчата, та які вірять жалюгідним паразитам, а ті, у свою
чергу, використовують їхню «красу» в особистих корисливих цілях.
Капрічос, аркуш 55: До самої смерті, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1615 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-07 |
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 32: За те, що вона була надто вразлива, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 32: За те, що вона була надто вразлива
Франсіско де Гойя, 1799
Акватинта
Вірогідно, бідна дівчина, допомігши невдячному, сама
опинилася в казематі.
Молода, красива, нещасна й самотня. Такий світ.
Заснований на типових подіях епохи.
Капрічос, аркуш 32: За те, що вона була надто вразлива, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтеса
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1618 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-07 |
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 6: Ніхто нікого не впізнає, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтес
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Капрічос, аркуш 6: Ніхто нікого не впізнає
Франсіско де Гойя, 1799
Офорт і шліфована акватинта
Карнавальні маски не приховують особистість, хоча всі
прикидаються, що не впізнають один одного. Маска допомагає їм
робити, що вони хочуть і догоджати собі.
Але в карнавалі життя нема жодного обману: навіть не роги, а
знак рогоносця, видно й крізь маску.
Капрічос, аркуш 6: Ніхто нікого не впізнає, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтес
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1599 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-05 |
Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Капрічос, аркуш 8: її вкрали, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтес
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Капрічос, аркуш 8: її вкрали!
Франсіско де Гойя , 1799
Офорт та шліфована акватинта
Якщо леді та її родина не охороняють добре ім'я та гідність
пані, вона легко може мимоволі опинитися в ситуації, в яку ніколи не
хотіла б потрапити.
Або, простіше кажучи, двоє шахраїв викрадають молоду жінку.
Капрічос, аркуш 8: її вкрали, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтес
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1593 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-05 |
Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Капрічос, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтес
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Капрічос, аркуш 1. Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес, художник.
Франсіско де Гойя, 1799. Офорт, акватинта, суха голка та граверний різець. У підготовчому рисунку, Гойя не виділив напівзакриті очі та погляд набік. Поза, вибрана у фінальному варіанті, показує художника більш скептично, критично. Автору було 43.
Капрічос, малюнок Франсіска де Гойя-і-Лусієнтес
Authors and responsible:
Франсіско де Гойя-і-Лусієнтес
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1589 |
Дата онлайнової публікації | 2022-06-03 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.