Речам, які пережили окупацію, так само боляче як і людям. Відчуваєш це на якомусь підсвідомому рівні, коли тримаєш в руках експонати, які русня використовувала як покривала, ковдри та ганчірки. Їм усміхнулася доля, вони вижили і повернулися до музею. А інші сотні тисяч ні. До прикладу, роботи творчої династії мисткинь-ткаль Пособчук-Верес, частина з яких згоріла в Іванківському історико-краєзнавчому музеї, від займання внаслідок російського обстрілу. Деяким рушникам і панно з Обуховицького музею ткацтва пощастило більше – вони повернулися до рідних стін після поневірянь у руках окупантів. Але тепер потребують лікування в умілих і люблячих реставраторів. Які шедеври ми втратили, можна осягнути оглянувши зразки робіт родини, що залишилися у колекціях Національного музею українського народного декоративного мистецтва та Національного музею Тараса Шевченка.
2022
Автор: Сівцева-Климук Людмила
Опубліковано: 2022-09-13
Речам, які пережили окупацію, так само боляче як і людям. Відчуваєш це на якомусь підсвідомому рівні, коли тримаєш в руках експонати, які русня використовувала як покривала, ковдри та ганчірки. Їм усміхнулася доля, вони вижили і повернулися до музею. А інші сотні тисяч ні. До прикладу, роботи творчої династії мисткинь-ткаль Пособчук-Верес, частина з яких згоріла в Іванківському історико-краєзнавчому музеї, від займання внаслідок російського обстрілу. Деяким рушникам і панно з Обуховицького музею ткацтва пощастило більше – вони повернулися до рідних стін після поневірянь у руках окупантів. Але тепер потребують лікування в умілих і люблячих реставраторів. Які шедеври ми втратили, можна осягнути оглянувши зразки робіт родини, що залишилися у колекціях Національного музею українського народного декоративного мистецтва та Національного музею Тараса Шевченка.
2022
Автор: Сівцева-Климук Людмила
Опубліковано: 2022-09-13
Речам, які пережили окупацію, так само боляче як і людям. Відчуваєш це на якомусь підсвідомому рівні, коли тримаєш в руках експонати, які русня використовувала як покривала, ковдри та ганчірки. Їм усміхнулася доля, вони вижили і повернулися до музею. А інші сотні тисяч ні. До прикладу, роботи творчої династії мисткинь-ткаль Пособчук-Верес, частина з яких згоріла в Іванківському історико-краєзнавчому музеї, від займання внаслідок російського обстрілу. Деяким рушникам і панно з Обуховицького музею ткацтва пощастило більше – вони повернулися до рідних стін після поневірянь у руках окупантів. Але тепер потребують лікування в умілих і люблячих реставраторів. Які шедеври ми втратили, можна осягнути оглянувши зразки робіт родини, що залишилися у колекціях Національного музею українського народного декоративного мистецтва та Національного музею Тараса Шевченка.
2022
Автор: Сівцева-Климук Людмила
Опубліковано: 2022-09-13
Сівцева-Климук Людмила
Процес оцифровки експонатів виставки "І на оновленій землі..." 09.09.2022
м. Київ, Україна
Authors and responsible:
Сівцева-Климук Людмила
Верес Ганна Іванівна (1926-2003)
#культурнийфронт #цифруємомузеї
Речам, які пережили окупацію, так само боляче як і людям. Відчуваєш це на якомусь підсвідомому рівні, коли тримаєш в руках експонати, які русня використовувала як покривала, ковдри та ганчірки. Їм усміхнулася доля, вони вижили і повернулися до музею. А інші сотні тисяч ні. До прикладу, роботи творчої династії мисткинь-ткаль Пособчук-Верес, частина з яких згоріла в Іванківському історико-краєзнавчому музеї, від займання внаслідок російського обстрілу.
Деяким рушникам і панно з Обуховицького музею ткацтва пощастило більше – вони повернулися до рідних стін після поневірянь у руках окупантів. Але тепер потребують лікування в умілих і люблячих реставраторів.
Які шедеври ми втратили, можна осягнути оглянувши зразки робіт родини, що залишилися у колекціях Національного музею українського народного декоративного мистецтва та Національного музею Тараса Шевченка.
Верес Ганна Іванівна (1926-2003)
Процес оцифровки експонатів виставки "І на оновленій землі..." 09.09.2022
Authors and responsible:
Сівцева-Климук Людмила
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1864 |
Дата онлайнової публікації | 2022-09-13 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.