Назва: | Шевченківська тематика: каталог |
Створювач: | Національний музей Тараса Шевченка |
Стислий опис: | Тематичний каталог створюється відповідно до наповнення музейної колекції. Впродовж існування музею у фондах зібрано велику кількість різноманітного предметного матеріалу, що допомагає якнайкраще розкрити й проілюструвати не лише життєвий і творчий шлях Т.Г.Шевченка, а й історичну епоху, мистецьке оточення, особисті зв'язки поета та багато іншого. |
Дата створення: | 2021-10-12 |
Ідентифікатор: | https://collection.museumshevchenko.org.ua/collections/20 |
Права на депозитарій (фонд, колекцію): | Національний музей Тараса Шевченка |
Об'єктів: | 123 |
Дата оновлення: | 2023-03-20 |
Дата публікації: | 2021-10-12 |
Цей малюнок разом з іншими творами Шевченко 1857 р. подарував родині Ускових, про що відомо зі спогадів Наталії Ускової: "Было нарисовано и несколько портретов. Усковым на память о прожитом с ними времени и о самом себе Шевченко оставил портреты: жены коменданта Агафьи Емельяновны со старшей дочерью на руках, Кати – няни Наташиной, в киргизском костюме…". Моделлю для малюнка була молодша сестра уральскої козачки Явдохи, няньки дітей Ускових – Катя, яку Шевченко згадував у листі до Іраклія Ускова від 17 лютого 1858 р.: "Письмо мое вы получите не раньше праздника Воскресенья Христова. Та я и поздравляю вас с этим светлым праздником и от души целую вас всех – и Катю, и няню, и в особенности больших друзей моих Наташеньку и Наденьку". Імовірно, що Катя позувала також для жіночих образів на сепіях "Благословіння дітей", "Самарянка", "Киргизка". Про це згадувала донька коменданта Надія Іракліївна Смоляк: "Була ще одна сепія: та ж Катя ставить мисочку з прісною водою на могилі, щоб пили її птиці. Не пам’ятаю уже, кому подарував Шевченко ту картину. Десь, мабуть, загинула". 1929 р. малюнок був придбаний ІТШ як портрет "Киргизки Каті» разом з іншими творами Шевченка. В.М. Яцюк атрибутував малюнок як "Молитва за небіжчиків", ототожнивши його з незнайденими до сьогодні малюнками, надісланими Шевченком Б. Залеському для продажу. Цю атрибуцію підтримав О. Боронь. За іншою аргументацією, стало переконливішим повернення традиційної назви малюнка. Л.Н. Большаков пов’язує сюжет малюнка з казахським народним звичаєм, за яким під час хуртовини дівчата палять у мисочках жир, щоб подорожній міг знайти дорогу. Датується останніми місяцями перебування Шевченка на Мангишлаці. Вперше згадано 1882 р. під назвою "Портрет Кати, няни Наташиной, в киргизском костюме». Вперше репродуковано 1929 р. під назвою "Катя ставить світильник на могилі". Згадується під назвами: "Портрет Катрі, годованки Ускових"; "Портрет киргизки, няньки Наташеньки"; "Катя; киргизка наймичка"; "Портрет служниці Каті"; "Киргизка Катя"; "Служниця Катря"; "Казашка Катя"; "Казахская девушка Катя"; "Поклонение мертвым"; "Киргизская девушка Катя Батогоз"; "Казашка біля надгробка"; "Портрет казашки Батогоз". Місця зберігання: з 1857 – власність родини Ускових; з 1882 – в А.О. Ускової та доньок; з 1899 – у Наталії Іракліївни (у заміжжі Зарянко), з 1914 – у Надії Іракліївни (у заміжжі Смоляк); з 1929 – ІТШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
1857
Автор: Шевченко Т.Г.
Опубліковано: 2021-05-22
Срібло. 1,7 х 19,5 х 4,4 см
1832 р.
Опубліковано: 2021-09-07
Домоткане льняне полотно; ручне шиття
75×61,5 см, довжина рукава – 49 см
Літературно-меморіальний будинок-музей Т.Г. Шевченка – філія Національного музею Тараса Шевченка (м. Київ)
Реставраційний паспорт П-2783 дм
Художник-реставратор Інна Чорнокапська, 2010 рік
Опубліковано: 2021-08-14
На малюнку зображена шхуна "Константин" під час її побудови. На другому плані – шхуна "Николай", на якій переправляли вантажі експедиції по Сирдар’ї від Раїма до Косаралу. "По распоряжению Обручева, в начале 1847 года в Оренбурге были построены два двухмачтовые судна: одно военное "Николай", а другое частное "Михаил". Первое назначалось исключительно для исследования моря, а второе для заведения на нем компанейского рыболовства… Между тем в Оренбурге было построено другое военное судно, "Константин", несколько больше первого, которое таким же образом было доставлено на Раим: на нем лейтенант Бутаков должен был в том же году начать систематическую опись Аральского моря». Датується часом спорядження шхун, про що є записи у О.І. Бутакова та О.І. Макшеєва. Вперше згадано і репродуковано 1911 р. під описовою назвою "Краєвид сепією: берег Аральского моря; шхуна "Константин", на якій Шевченко плавав у експедиції Бутакова». Згадується під назвами: "«Над Аральским озером», "Шхуни "Константин" та "Михаил", "Шхуни «Николай" и "Константин"», "Шхуни "Константин" і "Ніколай» на якорі". Місця зберігання: з 1850 – у К.І. Герна; н.п. 1858 надійшов до Бутакових; з 1869 – в О.М. Бутакової; з 1903 – у Глазенапів, з 1912 – КММ; з 1924 – ВІМШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
1848
Автор: Шевченко Т.Г.
Урочище Раїм, річка Сирдар’я, Казахстан
Опубліковано: 2021-05-22
Цей малюнок разом з іншими творами Шевченко 1857 р. подарував родині Ускових, про що відомо зі спогадів Наталії Ускової: "Было нарисовано и несколько портретов. Усковым на память о прожитом с ними времени и о самом себе Шевченко оставил портреты: жены коменданта Агафьи Емельяновны со старшей дочерью на руках, Кати – няни Наташиной, в киргизском костюме…". Моделлю для малюнка була молодша сестра уральскої козачки Явдохи, няньки дітей Ускових – Катя, яку Шевченко згадував у листі до Іраклія Ускова від 17 лютого 1858 р.: "Письмо мое вы получите не раньше праздника Воскресенья Христова. Та я и поздравляю вас с этим светлым праздником и от души целую вас всех – и Катю, и няню, и в особенности больших друзей моих Наташеньку и Наденьку". Імовірно, що Катя позувала також для жіночих образів на сепіях "Благословіння дітей", "Самарянка", "Киргизка". Про це згадувала донька коменданта Надія Іракліївна Смоляк: "Була ще одна сепія: та ж Катя ставить мисочку з прісною водою на могилі, щоб пили її птиці. Не пам’ятаю уже, кому подарував Шевченко ту картину. Десь, мабуть, загинула". 1929 р. малюнок був придбаний ІТШ як портрет "Киргизки Каті» разом з іншими творами Шевченка. В.М. Яцюк атрибутував малюнок як "Молитва за небіжчиків", ототожнивши його з незнайденими до сьогодні малюнками, надісланими Шевченком Б. Залеському для продажу. Цю атрибуцію підтримав О. Боронь. За іншою аргументацією, стало переконливішим повернення традиційної назви малюнка. Л.Н. Большаков пов’язує сюжет малюнка з казахським народним звичаєм, за яким під час хуртовини дівчата палять у мисочках жир, щоб подорожній міг знайти дорогу. Датується останніми місяцями перебування Шевченка на Мангишлаці. Вперше згадано 1882 р. під назвою "Портрет Кати, няни Наташиной, в киргизском костюме». Вперше репродуковано 1929 р. під назвою "Катя ставить світильник на могилі". Згадується під назвами: "Портрет Катрі, годованки Ускових"; "Портрет киргизки, няньки Наташеньки"; "Катя; киргизка наймичка"; "Портрет служниці Каті"; "Киргизка Катя"; "Служниця Катря"; "Казашка Катя"; "Казахская девушка Катя"; "Поклонение мертвым"; "Киргизская девушка Катя Батогоз"; "Казашка біля надгробка"; "Портрет казашки Батогоз". Місця зберігання: з 1857 – власність родини Ускових; з 1882 – в А.О. Ускової та доньок; з 1899 – у Наталії Іракліївни (у заміжжі Зарянко), з 1914 – у Надії Іракліївни (у заміжжі Смоляк); з 1929 – ІТШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
1857
Автор: Шевченко Т.Г.
Опубліковано: 2021-05-22
Срібло. 1,7 х 19,5 х 4,4 см
1832 р.
Опубліковано: 2021-09-07
Домоткане льняне полотно; ручне шиття
75×61,5 см, довжина рукава – 49 см
Літературно-меморіальний будинок-музей Т.Г. Шевченка – філія Національного музею Тараса Шевченка (м. Київ)
Реставраційний паспорт П-2783 дм
Художник-реставратор Інна Чорнокапська, 2010 рік
Опубліковано: 2021-08-14
На малюнку зображена шхуна "Константин" під час її побудови. На другому плані – шхуна "Николай", на якій переправляли вантажі експедиції по Сирдар’ї від Раїма до Косаралу. "По распоряжению Обручева, в начале 1847 года в Оренбурге были построены два двухмачтовые судна: одно военное "Николай", а другое частное "Михаил". Первое назначалось исключительно для исследования моря, а второе для заведения на нем компанейского рыболовства… Между тем в Оренбурге было построено другое военное судно, "Константин", несколько больше первого, которое таким же образом было доставлено на Раим: на нем лейтенант Бутаков должен был в том же году начать систематическую опись Аральского моря». Датується часом спорядження шхун, про що є записи у О.І. Бутакова та О.І. Макшеєва. Вперше згадано і репродуковано 1911 р. під описовою назвою "Краєвид сепією: берег Аральского моря; шхуна "Константин", на якій Шевченко плавав у експедиції Бутакова». Згадується під назвами: "«Над Аральским озером», "Шхуни "Константин" та "Михаил", "Шхуни «Николай" и "Константин"», "Шхуни "Константин" і "Ніколай» на якорі". Місця зберігання: з 1850 – у К.І. Герна; н.п. 1858 надійшов до Бутакових; з 1869 – в О.М. Бутакової; з 1903 – у Глазенапів, з 1912 – КММ; з 1924 – ВІМШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
1848
Автор: Шевченко Т.Г.
Урочище Раїм, річка Сирдар’я, Казахстан
Опубліковано: 2021-05-22
Цей малюнок разом з іншими творами Шевченко 1857 р. подарував родині Ускових, про що відомо зі спогадів Наталії Ускової: "Было нарисовано и несколько портретов. Усковым на память о прожитом с ними времени и о самом себе Шевченко оставил портреты: жены коменданта Агафьи Емельяновны со старшей дочерью на руках, Кати – няни Наташиной, в киргизском костюме…". Моделлю для малюнка була молодша сестра уральскої козачки Явдохи, няньки дітей Ускових – Катя, яку Шевченко згадував у листі до Іраклія Ускова від 17 лютого 1858 р.: "Письмо мое вы получите не раньше праздника Воскресенья Христова. Та я и поздравляю вас с этим светлым праздником и от души целую вас всех – и Катю, и няню, и в особенности больших друзей моих Наташеньку и Наденьку". Імовірно, що Катя позувала також для жіночих образів на сепіях "Благословіння дітей", "Самарянка", "Киргизка". Про це згадувала донька коменданта Надія Іракліївна Смоляк: "Була ще одна сепія: та ж Катя ставить мисочку з прісною водою на могилі, щоб пили її птиці. Не пам’ятаю уже, кому подарував Шевченко ту картину. Десь, мабуть, загинула". 1929 р. малюнок був придбаний ІТШ як портрет "Киргизки Каті» разом з іншими творами Шевченка. В.М. Яцюк атрибутував малюнок як "Молитва за небіжчиків", ототожнивши його з незнайденими до сьогодні малюнками, надісланими Шевченком Б. Залеському для продажу. Цю атрибуцію підтримав О. Боронь. За іншою аргументацією, стало переконливішим повернення традиційної назви малюнка. Л.Н. Большаков пов’язує сюжет малюнка з казахським народним звичаєм, за яким під час хуртовини дівчата палять у мисочках жир, щоб подорожній міг знайти дорогу. Датується останніми місяцями перебування Шевченка на Мангишлаці. Вперше згадано 1882 р. під назвою "Портрет Кати, няни Наташиной, в киргизском костюме». Вперше репродуковано 1929 р. під назвою "Катя ставить світильник на могилі". Згадується під назвами: "Портрет Катрі, годованки Ускових"; "Портрет киргизки, няньки Наташеньки"; "Катя; киргизка наймичка"; "Портрет служниці Каті"; "Киргизка Катя"; "Служниця Катря"; "Казашка Катя"; "Казахская девушка Катя"; "Поклонение мертвым"; "Киргизская девушка Катя Батогоз"; "Казашка біля надгробка"; "Портрет казашки Батогоз". Місця зберігання: з 1857 – власність родини Ускових; з 1882 – в А.О. Ускової та доньок; з 1899 – у Наталії Іракліївни (у заміжжі Зарянко), з 1914 – у Надії Іракліївни (у заміжжі Смоляк); з 1929 – ІТШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
1857
Автор: Шевченко Т.Г.
Опубліковано: 2021-05-22
Срібло. 1,7 х 19,5 х 4,4 см
1832 р.
Опубліковано: 2021-09-07
Домоткане льняне полотно; ручне шиття
75×61,5 см, довжина рукава – 49 см
Літературно-меморіальний будинок-музей Т.Г. Шевченка – філія Національного музею Тараса Шевченка (м. Київ)
Реставраційний паспорт П-2783 дм
Художник-реставратор Інна Чорнокапська, 2010 рік
Опубліковано: 2021-08-14
На малюнку зображена шхуна "Константин" під час її побудови. На другому плані – шхуна "Николай", на якій переправляли вантажі експедиції по Сирдар’ї від Раїма до Косаралу. "По распоряжению Обручева, в начале 1847 года в Оренбурге были построены два двухмачтовые судна: одно военное "Николай", а другое частное "Михаил". Первое назначалось исключительно для исследования моря, а второе для заведения на нем компанейского рыболовства… Между тем в Оренбурге было построено другое военное судно, "Константин", несколько больше первого, которое таким же образом было доставлено на Раим: на нем лейтенант Бутаков должен был в том же году начать систематическую опись Аральского моря». Датується часом спорядження шхун, про що є записи у О.І. Бутакова та О.І. Макшеєва. Вперше згадано і репродуковано 1911 р. під описовою назвою "Краєвид сепією: берег Аральского моря; шхуна "Константин", на якій Шевченко плавав у експедиції Бутакова». Згадується під назвами: "«Над Аральским озером», "Шхуни "Константин" та "Михаил", "Шхуни «Николай" и "Константин"», "Шхуни "Константин" і "Ніколай» на якорі". Місця зберігання: з 1850 – у К.І. Герна; н.п. 1858 надійшов до Бутакових; з 1869 – в О.М. Бутакової; з 1903 – у Глазенапів, з 1912 – КММ; з 1924 – ВІМШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
1848
Автор: Шевченко Т.Г.
Урочище Раїм, річка Сирдар’я, Казахстан
Опубліковано: 2021-05-22
Бароянц Михайло Сергійович
В експедиції
ХХ ст.
м. Київ
Автори та відповідальні:
Бароянц Михайло Сергійович
Бароянц Михайло Сергійович (1925 - 2006)
Бароянц Михайло Сергійович (1925 - 2006). В експедиції. Полотно, олія. 1964. м. Київ
Бароянц Михайло Сергійович (1925 - 2006)
В експедиції
Автори та відповідальні:
Бароянц Михайло Сергійович
Фізичні характеристики:
Форма: прямокутна
h: 135 см, a: 196 см
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/1109 |
Дата онлайнової публікації | 2022-02-12 |
Шевченко Т.Г.
Казашка Катя
[1857. Червень-липень]
[Мангишлак]
Автори та відповідальні:
Шевченко Т.Г.
Шевченко Т.Г. Казашка Катя. [1857. Червень-липень. Мангишлак]
Цей малюнок разом з іншими творами Шевченко 1857 р. подарував родині Ускових, про що відомо зі спогадів Наталії Ускової: "Было нарисовано и несколько портретов. Усковым на память о прожитом с ними времени и о самом себе Шевченко оставил портреты: жены коменданта Агафьи Емельяновны со старшей дочерью на руках, Кати – няни Наташиной, в киргизском костюме…". Моделлю для малюнка була молодша сестра уральскої козачки Явдохи, няньки дітей Ускових – Катя, яку Шевченко згадував у листі до Іраклія Ускова від 17 лютого 1858 р.: "Письмо мое вы получите не раньше праздника Воскресенья Христова. Та я и поздравляю вас с этим светлым праздником и от души целую вас всех – и Катю, и няню, и в особенности больших друзей моих Наташеньку и Наденьку". Імовірно, що Катя позувала також для жіночих образів на сепіях "Благословіння дітей", "Самарянка", "Киргизка". Про це згадувала донька коменданта Надія Іракліївна Смоляк: "Була ще одна сепія: та ж Катя ставить мисочку з прісною водою на могилі, щоб пили її птиці. Не пам’ятаю уже, кому подарував Шевченко ту картину. Десь, мабуть, загинула". 1929 р. малюнок був придбаний ІТШ як портрет "Киргизки Каті» разом з іншими творами Шевченка. В.М. Яцюк атрибутував малюнок як "Молитва за небіжчиків", ототожнивши його з незнайденими до сьогодні малюнками, надісланими Шевченком Б. Залеському для продажу. Цю атрибуцію підтримав О. Боронь. За іншою аргументацією, стало переконливішим повернення традиційної назви малюнка. Л.Н. Большаков пов’язує сюжет малюнка з казахським народним звичаєм, за яким під час хуртовини дівчата палять у мисочках жир, щоб подорожній міг знайти дорогу. Датується останніми місяцями перебування Шевченка на Мангишлаці. Вперше згадано 1882 р. під назвою "Портрет Кати, няни Наташиной, в киргизском костюме». Вперше репродуковано 1929 р. під назвою "Катя ставить світильник на могилі". Згадується під назвами: "Портрет Катрі, годованки Ускових"; "Портрет киргизки, няньки Наташеньки"; "Катя; киргизка наймичка"; "Портрет служниці Каті"; "Киргизка Катя"; "Служниця Катря"; "Казашка Катя"; "Казахская девушка Катя"; "Поклонение мертвым"; "Киргизская девушка Катя Батогоз"; "Казашка біля надгробка"; "Портрет казашки Батогоз". Місця зберігання: з 1857 – власність родини Ускових; з 1882 – в А.О. Ускової та доньок; з 1899 – у Наталії Іракліївни (у заміжжі Зарянко), з 1914 – у Надії Іракліївни (у заміжжі Смоляк); з 1929 – ІТШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
Казашка Катя
Автори та відповідальні:
Шевченко Т.Г.
Фізичні характеристики:
h: 27,6 см, l: 21,5 см
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/12 |
Дата онлайнової публікації | 2021-05-22 |
Ложка срібна, що належала Т. Г. Шевченку
Ложка срібна, що належала Т. Г. Шевченку
Срібло. 1,7 х 19,5 х 4,4 см
Ложка срібна, що належала Т. Г. Шевченку
Фізичні характеристики:
товщина - 1,7 см;
довжина - 19,5 см;
ширина - 4,4 см
h: 1,7 см, l: 19,5 см, a: 4,4 см
Вага: 47,58 г
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/88 |
Дата онлайнової публікації | 2021-09-07 |
Сорочка солдатська, що належала Т.Г. Шевченку ІІ половина ХІХ ст.
Сорочка солдатська, що належала Т.Г. Шевченку ІІ половина ХІХ ст.
Домоткане льняне полотно; ручне шиття
75×61,5 см, довжина рукава – 49 см
Літературно-меморіальний будинок-музей Т.Г. Шевченка – філія Національного музею Тараса Шевченка (м. Київ)
Реставраційний паспорт П-2783 дм
Художник-реставратор Інна Чорнокапська, 2010 рік
Сорочка солдатська, що належала Т.Г. Шевченку ІІ половина ХІХ ст.
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/86 |
Дата онлайнової публікації | 2021-08-14 |
Шевченко Т.Г.
Шхуни "Костянтин" та "Николай"
1848 [кін червня - 1 пол липня]
Урочище Раїм, річка Сирдар’я, Казахстан
Автори та відповідальні:
Шевченко Т.Г.
Шевченко Т.Г. Шхуни "Костянтин" та "Николай". 1848 [кін червня - 1 пол липня], Раїм
На малюнку зображена шхуна "Константин" під час її побудови. На другому плані – шхуна "Николай", на якій переправляли вантажі експедиції по Сирдар’ї від Раїма до Косаралу. "По распоряжению Обручева, в начале 1847 года в Оренбурге были построены два двухмачтовые судна: одно военное "Николай", а другое частное "Михаил". Первое назначалось исключительно для исследования моря, а второе для заведения на нем компанейского рыболовства… Между тем в Оренбурге было построено другое военное судно, "Константин", несколько больше первого, которое таким же образом было доставлено на Раим: на нем лейтенант Бутаков должен был в том же году начать систематическую опись Аральского моря». Датується часом спорядження шхун, про що є записи у О.І. Бутакова та О.І. Макшеєва. Вперше згадано і репродуковано 1911 р. під описовою назвою "Краєвид сепією: берег Аральского моря; шхуна "Константин", на якій Шевченко плавав у експедиції Бутакова». Згадується під назвами: "«Над Аральским озером», "Шхуни "Константин" та "Михаил", "Шхуни «Николай" и "Константин"», "Шхуни "Константин" і "Ніколай» на якорі". Місця зберігання: з 1850 – у К.І. Герна; н.п. 1858 надійшов до Бутакових; з 1869 – в О.М. Бутакової; з 1903 – у Глазенапів, з 1912 – КММ; з 1924 – ВІМШ; з 1933 – ГКШ; з 1948 – ДМШ.
Шхуни "Костянтин" та "Николай"
Автори та відповідальні:
Шевченко Т.Г.
Фізичні характеристики:
16,8х26,7 см
h: 16,8 см, l: 26,7 см
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/15 |
Дата онлайнової публікації | 2021-05-22 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.