Виставка "Від Різдва до Різдва" Владислава Христенко, 15.12.2023-21.01.2024 р.
| Назва: | Виставка "Від Різдва до Різдва" Владислава Христенко, 15.12.2023-21.01.2024 р. |
| Створювач: | Національний музей Тараса Шевченка |
| Дата створення: | 2024-01-09 |
| Ідентифікатор: | https://collection.museumshevchenko.org.ua/collections/53 |
| Права на депозитарій (фонд, колекцію): | Національний музей Тараса Шевченка |
| Об'єктів: | 66 |
| Дата оновлення: | 2024-02-13 |
| Дата публікації: | 2024-01-09 |
Виставка "Від Різдва до Різдва", експонована у виставкових залах Національного музею Тараса Шевченка 15.12.2023-21.01.2024 р., широко репрезентує художній доробок талановитого харківського графіка Владислава Христенка - майстра графічного дизайну, книжкової та станкової графіки, глибокого художника і філософа. Його творчість сформувалася в контексті багатих традицій харківської школи графіки, закладених видатними педагогами Харківського художнього інституту І. Падалкою, В. Єрміловим, Г. Бондаренком, В. Мироненком.
Протягом навчання у харківському художньо-промисловому інституті (1980 – 1985) В. Христенко здобув фах художника-конструктора на кафедрі промислової графіки. З 1987 р. художник працює на кафедрі графічного дизайну, де в різні роки викладав спеціальні дисципліни циклу "Робота в графічних матеріалах"
Художник плідно працює у жанрі прикладної графіки, тому значну частину експозиції виставки займають його авторські художні листівки до різдвяних і новорічних свят, виконані в техніці класичного офорта з акватинтою, а також кольоровою шовкографію у період з 1984 року і до сьогодні. У сценах народження Христа автор поєднує традиційних біблійних персонажів з героями козацької доби та нашими сучасниками. Митець змальовує своїх персонажів з гумором і теплотою, майстерно передаючи дух українського Різдва та народних традицій.
Унікальними є великоформатні офортні аркуші-поліптихи із циклу "Твердині України", які відтворюють найвидатніші замки та фортифікаційні споруди. У цих творах автор застосовує оригінальний художній задум, друкуючи невеликі сюжетні зображення із окремих офортних кліше на одній площині. Композиційно вони нагадують колаж або аплікацію.
Багато своїх творів майстер присвятив козацтву, образам мешканців рідної Слобожанщини, традиційному народному герою – козаку Мамаю, розумінню справжньої суті і характеру цього образу, що поєднує мудрість і відвагу з філософським розумінням невідворотності долі та лицарським кодексом честі. Використовуючи впізнавану композицію народної картини, автор насичує мілітарними деталями простір краєвиду – мальви проростають крізь протитанкові «їжаки», модерне звучання образу Мамая підкреслено сучасною екіпіровкою та озброєнням, спис та порохівниця поступаються автомату та джавеліну.
На виставці присутня серія, яка була створена під впливом рефлексій автора від обстрілів та руйнувань Харківщини під час повномасштабної російської агресії. Офорт «Григорій Сковорода серед війни» - втілення враження від зруйнованого меморіального музею. Уцілілий пам’ятник філософу серед руїн музею виглядає, як символ стійкості та незламності української культури.
Для Владислава Христенка характерна філігранна манера виконання, де основним чинником є штрих і лінія. Гравюри Христенка нагадують художній досвід таких корифеїв української графіки як Г. Нарбут, П. Ковжун та М. Бутович. Графічні твори Владислава Христенка – це своєрідна форма сповіді, як пісні кобзарів, яких митець часто зображує у своїх аркушах. Художник поєднує у сюжетах сучасність та традиційні українські історичні та народні мотиви, витворюючи власне бачення і розуміння подій.
2023-2024
Автор: Христенко В. Є.
Опубліковано: 2024-02-03
Виставка "Від Різдва до Різдва", експонована у виставкових залах Національного музею Тараса Шевченка 15.12.2023-21.01.2024 р., широко репрезентує художній доробок талановитого харківського графіка Владислава Христенка - майстра графічного дизайну, книжкової та станкової графіки, глибокого художника і філософа. Його творчість сформувалася в контексті багатих традицій харківської школи графіки, закладених видатними педагогами Харківського художнього інституту І. Падалкою, В. Єрміловим, Г. Бондаренком, В. Мироненком.
Протягом навчання у харківському художньо-промисловому інституті (1980 – 1985) В. Христенко здобув фах художника-конструктора на кафедрі промислової графіки. З 1987 р. художник працює на кафедрі графічного дизайну, де в різні роки викладав спеціальні дисципліни циклу "Робота в графічних матеріалах"
Художник плідно працює у жанрі прикладної графіки, тому значну частину експозиції виставки займають його авторські художні листівки до різдвяних і новорічних свят, виконані в техніці класичного офорта з акватинтою, а також кольоровою шовкографію у період з 1984 року і до сьогодні. У сценах народження Христа автор поєднує традиційних біблійних персонажів з героями козацької доби та нашими сучасниками. Митець змальовує своїх персонажів з гумором і теплотою, майстерно передаючи дух українського Різдва та народних традицій.
Унікальними є великоформатні офортні аркуші-поліптихи із циклу "Твердині України", які відтворюють найвидатніші замки та фортифікаційні споруди. У цих творах автор застосовує оригінальний художній задум, друкуючи невеликі сюжетні зображення із окремих офортних кліше на одній площині. Композиційно вони нагадують колаж або аплікацію.
Багато своїх творів майстер присвятив козацтву, образам мешканців рідної Слобожанщини, традиційному народному герою – козаку Мамаю, розумінню справжньої суті і характеру цього образу, що поєднує мудрість і відвагу з філософським розумінням невідворотності долі та лицарським кодексом честі. Використовуючи впізнавану композицію народної картини, автор насичує мілітарними деталями простір краєвиду – мальви проростають крізь протитанкові «їжаки», модерне звучання образу Мамая підкреслено сучасною екіпіровкою та озброєнням, спис та порохівниця поступаються автомату та джавеліну.
На виставці присутня серія, яка була створена під впливом рефлексій автора від обстрілів та руйнувань Харківщини під час повномасштабної російської агресії. Офорт «Григорій Сковорода серед війни» - втілення враження від зруйнованого меморіального музею. Уцілілий пам’ятник філософу серед руїн музею виглядає, як символ стійкості та незламності української культури.
Для Владислава Христенка характерна філігранна манера виконання, де основним чинником є штрих і лінія. Гравюри Христенка нагадують художній досвід таких корифеїв української графіки як Г. Нарбут, П. Ковжун та М. Бутович. Графічні твори Владислава Христенка – це своєрідна форма сповіді, як пісні кобзарів, яких митець часто зображує у своїх аркушах. Художник поєднує у сюжетах сучасність та традиційні українські історичні та народні мотиви, витворюючи власне бачення і розуміння подій.
2023-2024
Автор: Христенко В. Є.
Опубліковано: 2024-02-03
Виставка "Від Різдва до Різдва", експонована у виставкових залах Національного музею Тараса Шевченка 15.12.2023-21.01.2024 р., широко репрезентує художній доробок талановитого харківського графіка Владислава Христенка - майстра графічного дизайну, книжкової та станкової графіки, глибокого художника і філософа. Його творчість сформувалася в контексті багатих традицій харківської школи графіки, закладених видатними педагогами Харківського художнього інституту І. Падалкою, В. Єрміловим, Г. Бондаренком, В. Мироненком.
Протягом навчання у харківському художньо-промисловому інституті (1980 – 1985) В. Христенко здобув фах художника-конструктора на кафедрі промислової графіки. З 1987 р. художник працює на кафедрі графічного дизайну, де в різні роки викладав спеціальні дисципліни циклу "Робота в графічних матеріалах"
Художник плідно працює у жанрі прикладної графіки, тому значну частину експозиції виставки займають його авторські художні листівки до різдвяних і новорічних свят, виконані в техніці класичного офорта з акватинтою, а також кольоровою шовкографію у період з 1984 року і до сьогодні. У сценах народження Христа автор поєднує традиційних біблійних персонажів з героями козацької доби та нашими сучасниками. Митець змальовує своїх персонажів з гумором і теплотою, майстерно передаючи дух українського Різдва та народних традицій.
Унікальними є великоформатні офортні аркуші-поліптихи із циклу "Твердині України", які відтворюють найвидатніші замки та фортифікаційні споруди. У цих творах автор застосовує оригінальний художній задум, друкуючи невеликі сюжетні зображення із окремих офортних кліше на одній площині. Композиційно вони нагадують колаж або аплікацію.
Багато своїх творів майстер присвятив козацтву, образам мешканців рідної Слобожанщини, традиційному народному герою – козаку Мамаю, розумінню справжньої суті і характеру цього образу, що поєднує мудрість і відвагу з філософським розумінням невідворотності долі та лицарським кодексом честі. Використовуючи впізнавану композицію народної картини, автор насичує мілітарними деталями простір краєвиду – мальви проростають крізь протитанкові «їжаки», модерне звучання образу Мамая підкреслено сучасною екіпіровкою та озброєнням, спис та порохівниця поступаються автомату та джавеліну.
На виставці присутня серія, яка була створена під впливом рефлексій автора від обстрілів та руйнувань Харківщини під час повномасштабної російської агресії. Офорт «Григорій Сковорода серед війни» - втілення враження від зруйнованого меморіального музею. Уцілілий пам’ятник філософу серед руїн музею виглядає, як символ стійкості та незламності української культури.
Для Владислава Христенка характерна філігранна манера виконання, де основним чинником є штрих і лінія. Гравюри Христенка нагадують художній досвід таких корифеїв української графіки як Г. Нарбут, П. Ковжун та М. Бутович. Графічні твори Владислава Христенка – це своєрідна форма сповіді, як пісні кобзарів, яких митець часто зображує у своїх аркушах. Художник поєднує у сюжетах сучасність та традиційні українські історичні та народні мотиви, витворюючи власне бачення і розуміння подій.
2023-2024
Автор: Христенко В. Є.
Опубліковано: 2024-02-03
Христенко В. Є.
Фотофіксація експозицій виставки "Від Різдва до Різдва" Владислава Христенко, 15.12.2023-21.01.2024 р.
2023-2024
м. Київ, Україна
Автори та відповідальні:
Христенко В. Є.
Христенко Владислав Євгенійович (1963 р. н.)
Фотофіксація експозицій виставки "Від Різдва до Різдва" Владислава Христенко, з фондової колекції Національного музею Тараса Шевченка, м. Київ, 15.12.2023-21.01.2024 р.
Виставка "Від Різдва до Різдва", експонована у виставкових залах Національного музею Тараса Шевченка 15.12.2023-21.01.2024 р., широко репрезентує художній доробок талановитого харківського графіка Владислава Христенка - майстра графічного дизайну, книжкової та станкової графіки, глибокого художника і філософа. Його творчість сформувалася в контексті багатих традицій харківської школи графіки, закладених видатними педагогами Харківського художнього інституту І. Падалкою, В. Єрміловим, Г. Бондаренком, В. Мироненком.
Протягом навчання у харківському художньо-промисловому інституті (1980 – 1985) В. Христенко здобув фах художника-конструктора на кафедрі промислової графіки. З 1987 р. художник працює на кафедрі графічного дизайну, де в різні роки викладав спеціальні дисципліни циклу "Робота в графічних матеріалах"
Художник плідно працює у жанрі прикладної графіки, тому значну частину експозиції виставки займають його авторські художні листівки до різдвяних і новорічних свят, виконані в техніці класичного офорта з акватинтою, а також кольоровою шовкографію у період з 1984 року і до сьогодні. У сценах народження Христа автор поєднує традиційних біблійних персонажів з героями козацької доби та нашими сучасниками. Митець змальовує своїх персонажів з гумором і теплотою, майстерно передаючи дух українського Різдва та народних традицій.
Унікальними є великоформатні офортні аркуші-поліптихи із циклу "Твердині України", які відтворюють найвидатніші замки та фортифікаційні споруди. У цих творах автор застосовує оригінальний художній задум, друкуючи невеликі сюжетні зображення із окремих офортних кліше на одній площині. Композиційно вони нагадують колаж або аплікацію.
Багато своїх творів майстер присвятив козацтву, образам мешканців рідної Слобожанщини, традиційному народному герою – козаку Мамаю, розумінню справжньої суті і характеру цього образу, що поєднує мудрість і відвагу з філософським розумінням невідворотності долі та лицарським кодексом честі. Використовуючи впізнавану композицію народної картини, автор насичує мілітарними деталями простір краєвиду – мальви проростають крізь протитанкові «їжаки», модерне звучання образу Мамая підкреслено сучасною екіпіровкою та озброєнням, спис та порохівниця поступаються автомату та джавеліну.
На виставці присутня серія, яка була створена під впливом рефлексій автора від обстрілів та руйнувань Харківщини під час повномасштабної російської агресії. Офорт «Григорій Сковорода серед війни» - втілення враження від зруйнованого меморіального музею. Уцілілий пам’ятник філософу серед руїн музею виглядає, як символ стійкості та незламності української культури.
Для Владислава Христенка характерна філігранна манера виконання, де основним чинником є штрих і лінія. Гравюри Христенка нагадують художній досвід таких корифеїв української графіки як Г. Нарбут, П. Ковжун та М. Бутович. Графічні твори Владислава Христенка – це своєрідна форма сповіді, як пісні кобзарів, яких митець часто зображує у своїх аркушах. Художник поєднує у сюжетах сучасність та традиційні українські історичні та народні мотиви, витворюючи власне бачення і розуміння подій.
Христенко Владислав Євгенійович (1963 р. н.)
Фотофіксація експозицій виставки "Від Різдва до Різдва" Владислава Христенко, 15.12.2023-21.01.2024 р.
Автори та відповідальні:
Христенко В. Є.
Обсяг: 12 мб
| Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
| Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
| URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/2682 |
| Дата онлайнової публікації | 2024-02-03 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.