Назва: | Добірка "Вільно" : літовська Шевченкіана |
Створювач: | Національний музей Тараса Шевченка |
Дата створення: | 2023-05-30 |
Ідентифікатор: | https://collection.museumshevchenko.org.ua/collections/47 |
Права на депозитарій (фонд, колекцію): | Національний музей Тараса Шевченка |
Об'єктів: | 42 |
Дата оновлення: | 2023-08-09 |
Дата публікації: | 2023-05-31 |
1829-1830 рр. датують часом перебування юного Тараса у Вільні. Знову ж таки "віленським роком" - 1830-м - хронологізують і "Погруддя жінки", припускаючи, що це є копія з естампного портрета французької трагедійної актриси А. Лекуврер (1692-1730), хоча водночас є й сумніви щодо датування цього твору, який відкриває публікацію мистецької спадщини Шевченка.
1830
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Знайдений у приватному зібранні у Вільнюсі рисунок виконано на папері (перо, пензель). Зображення супроводжуєтьсяя двома написами: "Се мій батько"(чорнилом) та (пізніший) "Rys. Taras Szewczenko" (олівцем). Портретний живопис посідає, як це вже давно визнано, центральне місце в усьому мистецькому доробку Шевченка. Саме до цього жанру належить "Портрет батька" - робота, що її авторство досить упевнено приписують Шевченкові, датуючи 1829-1830 рр. - часом перебування юного Тараса у Вільні.
1829-1830
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Найпершою роботою Шевченка, в якій ні підпис автора, ні датування твору не викликають жодних сумнівів, є "Портрет П. В. Енгельгарда. Акварель. 1833". Так ми підійшли до теми "Іконографія Енгельгардів", до якої в 1833 р. виявився причетним як автор і сам Шевченко. Та безперечно те, що на ту пору юний Тарас уже був знайомий з тією частиною іконографії родини Енгельгардів, котра зберігалася вдома у його поміщика.
1833
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
1829-1830 рр. датують часом перебування юного Тараса у Вільні. Знову ж таки "віленським роком" - 1830-м - хронологізують і "Погруддя жінки", припускаючи, що це є копія з естампного портрета французької трагедійної актриси А. Лекуврер (1692-1730), хоча водночас є й сумніви щодо датування цього твору, який відкриває публікацію мистецької спадщини Шевченка.
1830
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Знайдений у приватному зібранні у Вільнюсі рисунок виконано на папері (перо, пензель). Зображення супроводжуєтьсяя двома написами: "Се мій батько"(чорнилом) та (пізніший) "Rys. Taras Szewczenko" (олівцем). Портретний живопис посідає, як це вже давно визнано, центральне місце в усьому мистецькому доробку Шевченка. Саме до цього жанру належить "Портрет батька" - робота, що її авторство досить упевнено приписують Шевченкові, датуючи 1829-1830 рр. - часом перебування юного Тараса у Вільні.
1829-1830
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Найпершою роботою Шевченка, в якій ні підпис автора, ні датування твору не викликають жодних сумнівів, є "Портрет П. В. Енгельгарда. Акварель. 1833". Так ми підійшли до теми "Іконографія Енгельгардів", до якої в 1833 р. виявився причетним як автор і сам Шевченко. Та безперечно те, що на ту пору юний Тарас уже був знайомий з тією частиною іконографії родини Енгельгардів, котра зберігалася вдома у його поміщика.
1833
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
1829-1830 рр. датують часом перебування юного Тараса у Вільні. Знову ж таки "віленським роком" - 1830-м - хронологізують і "Погруддя жінки", припускаючи, що це є копія з естампного портрета французької трагедійної актриси А. Лекуврер (1692-1730), хоча водночас є й сумніви щодо датування цього твору, який відкриває публікацію мистецької спадщини Шевченка.
1830
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Знайдений у приватному зібранні у Вільнюсі рисунок виконано на папері (перо, пензель). Зображення супроводжуєтьсяя двома написами: "Се мій батько"(чорнилом) та (пізніший) "Rys. Taras Szewczenko" (олівцем). Портретний живопис посідає, як це вже давно визнано, центральне місце в усьому мистецькому доробку Шевченка. Саме до цього жанру належить "Портрет батька" - робота, що її авторство досить упевнено приписують Шевченкові, датуючи 1829-1830 рр. - часом перебування юного Тараса у Вільні.
1829-1830
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Найпершою роботою Шевченка, в якій ні підпис автора, ні датування твору не викликають жодних сумнівів, є "Портрет П. В. Енгельгарда. Акварель. 1833". Так ми підійшли до теми "Іконографія Енгельгардів", до якої в 1833 р. виявився причетним як автор і сам Шевченко. Та безперечно те, що на ту пору юний Тарас уже був знайомий з тією частиною іконографії родини Енгельгардів, котра зберігалася вдома у його поміщика.
1833
Автор: Шевченко Т. Г.
Опубліковано: 2023-05-31
Шевченко Т. Г.
Погруддя жінки
Автори та відповідальні:
Шевченко Т. Г.
Шевченко Тарас Григорович (1814-1861)
Погруддя жінки, Тарас Шевченко
1829-1830 рр. датують часом перебування юного Тараса у Вільні. Знову ж таки "віленським роком" - 1830-м - хронологізують і "Погруддя жінки", припускаючи, що це є копія з естампного портрета французької трагедійної актриси А. Лекуврер (1692-1730), хоча водночас є й сумніви щодо датування цього твору, який відкриває публікацію мистецької спадщини Шевченка.
Шевченко Тарас Григорович (1814-1861)
Погруддя жінки
Автори та відповідальні:
Шевченко Т. Г.
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/2255 |
Дата онлайнової публікації | 2023-05-30 |
Шевченко Т. Г.
Портрет батька
1829-1830
Автори та відповідальні:
Шевченко Т. Г.
Шевченко Тарас Григорович (1814-1861)
Знайдений у приватному зібранні у Вільнюсі рисунок виконано на папері (перо, пензель). Зображення супроводжуєтьсяя двома написами: "Се мій батько"(чорнилом) та (пізніший) "Rys. Taras Szewczenko" (олівцем).
Портретний живопис посідає, як це вже давно визнано, центральне місце в усьому мистецькому доробку Шевченка. Саме до цього жанру належить "Портрет батька" - робота, що її авторство досить упевнено приписують Шевченкові, датуючи 1829-1830 рр. - часом перебування юного Тараса у Вільні.
Шевченко Тарас Григорович (1814-1861)
Портрет батька
Автори та відповідальні:
Шевченко Т. Г.
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/2269 |
Дата онлайнової публікації | 2023-05-31 |
Шевченко Т. Г.
Портрет Павла Енгельгардта
Автори та відповідальні:
Шевченко Т. Г.
Шевченко Тарас Григорович (1814-1861)
Найпершою роботою Шевченка, в якій ні підпис автора, ні датування твору не викликають жодних сумнівів, є "Портрет П. В. Енгельгарда. Акварель. 1833".
Так ми підійшли до теми "Іконографія Енгельгардів", до якої в 1833 р. виявився причетним як автор і сам Шевченко. Та безперечно те, що на ту пору юний Тарас уже був знайомий з тією частиною іконографії родини Енгельгардів, котра зберігалася вдома у його поміщика.
Шевченко Тарас Григорович (1814-1861)
Портрет Павла Енгельгардта
Автори та відповідальні:
Шевченко Т. Г.
Фізичні характеристики:
h: 10,3 см, l: 8,4 см
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://collection.museumshevchenko.org.ua/documents/2270 |
Дата онлайнової публікації | 2023-05-31 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.